ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení veřejné správy a regionálních studií
  • Bakalářské práce - 32165
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení veřejné správy a regionálních studií
  • Bakalářské práce - 32165
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový plán sklářské firmy

Marketing Plan of a Glass Company

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jan Havránek
Vedoucí práce
Štěpánek Petr
Oponent práce
Skokanová Dagmar
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut veřejné správy a regionálních studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu pro firmu LuxLighting s.r.o. a to především prostřednictvím sociálních sítí, které budou v celém projektu mar-ketingu hrát hlavní roli. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Ta teoretická nás provede současným trendem reklamy ve sklářském průmyslu a nahlédneme i do samotné historie sklářství na našem území. S nabitými vědomostmi z teoretické části se pustíme do části praktické. Zde si už bu-deme definovat zákazníky, seznámíme se s plánovanými kroky v našem marketingovém plánu a vše zakončíme konečnou kalkulací nákladů a zpětným ohlédnutím za celou pra-cí.
 
The bachelor thesis focuses on compiling a marketing plan for the company LuxLight-ing s.r.o. primarily through social networks, which will play a major role in the entire marketing project. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical one will guide us through the current trend of advertising in the glass industry and we will look into the history of glassmaking in our territory. With the knowledge of the theoretical part, we will embark on the practical part. Here we will define customers, get acquainted with the planned steps in our marketing plan and end everything with a final cost calculation and a look back at the whole work.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/94992
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.260Mb)
PRILOHA (814.1Kb)
POSUDEK (857.0Kb)
POSUDEK (192.5Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32165 [40]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV