Zobrazit minimální záznam

Influencer Marketing of Baby and Infant Nutrition Division of Nestlé Brand on Instagram



dc.contributor.advisorSkokanová Dagmar
dc.contributor.authorNikola Korychová
dc.date.accessioned2021-06-09T22:53:30Z
dc.date.available2021-06-09T22:53:30Z
dc.date.issued2021-06-09
dc.identifierKOS-1065800662505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/94791
dc.description.abstractTato diplomová práce pojednává o influencer marketingu a jeho využití jako marke-tingový nástroj. Cílem práce je analyzovat současný stav influencer marketingu di-vize dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé, vyhodnotit ho a navrhnout dopo-ručení ke zlepšení. V teoretické části je nejprve vymezen pojem marketing a jeho tradiční pojetí. Dále je představen pojem influencer marketing a jak se s nástupem doby internetu mění nejen marketing, ale i postoj spotřebitelů vůči médiím. Z teoretické části vychází praktická část, kde byla pomocí sekundárních dat z kampaní a primárních dat vlastního výzkumu navržena doporučení, jak by společ-nost měla vytvářet kampaně s využitím influencerů.cze
dc.description.abstractThis diploma thesis describes influencer marketing and its use as a marketing tool. This thesis aims to analyse the current situation of influencer marketing of the baby and infant nutrition division of the company Nestlé, evaluate it, and propose rec-ommendations for improvement. The theoretical part first defines the concept of marketing and its traditional conception. There is also explained the idea of influ-encer marketing, the development of marketing, and consumers' attitude towards the media during the development of the Internet. The practical part is based on the theoretical part. The secondary data obtained from the former campaigns and the primary data obtained from the own marketing research are used to suggest rec-ommendations on how the company should create campaigns using influencers.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectInfluencer marketingcze
dc.subjectInfluencercze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectInstagramcze
dc.subjectdětská a kojenecká výživacze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectInfluencer marketingeng
dc.subjectInfluencereng
dc.subjectSocial networkseng
dc.subjectInstagrameng
dc.subjectBaby and Infant Nutritioneng
dc.titleInfluencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramucze
dc.titleInfluencer Marketing of Baby and Infant Nutrition Division of Nestlé Brand on Instagrameng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeNováková Lenka
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam