Zobrazit minimální záznam

Customer satisfaction after remodeling store of the retail company Alůbert Czech republic, ltd.



dc.contributor.advisorKrálová Petra
dc.contributor.authorKristýna Špačková
dc.date.accessioned2020-06-18T22:53:15Z
dc.date.available2020-06-18T22:53:15Z
dc.date.issued2020-06-18
dc.identifierKOS-986693163305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/88218
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o. Cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků prodejny po remodelingu (změna vedoucí k modernizaci, zkvalitnění nabídky a zvýšení pohodlí pro zákazníka) prodejní plochy a na základě výsledků navrhnout vhodná řešení pro další prodejny. Teoretická část se zaměřuje na zákazníka a jeho rozdělení, spokojenost zákazníků a její měření, merchandising a jeho zásady v maloobchodním prostředí. Praktická část je zaměřena na konkrétní prodejnu společnosti Albert Česká republika, s.r.o. a na průzkum spokojenosti zákazníků s remodelingem. Na základě výsledků průzkumu jsou navržena doporučení pro další remodelingy nebo pro jinou změnu prodejen v budoucnu.cze
dc.description.abstractThis thesis is focused to customer satisfaction of retail chain Albert Czech republic, s.r.o. after store remodeling. The target of this thesis is to find out level of customer satisfaction after store remodeling (redesign leading to modernization, quality of offered goods improvement and increasing of customer’s comfort) and based on results put forward proper solutions for other stores. Theoretical part is focused to customer, customer’s satisfaction and merchandising in the retail environment. One part is focused on particular store of the company Albert Czech republic, s.r.o. and on survey of customer’s satisfaction with remodeling. Based on results of survey, there are suggested recommendations for other remodelings or for other change of stores in the future.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectchování zákazníkůcze
dc.subjectmaloobchodcze
dc.subjectmerchandisingcze
dc.subjectprodejnacze
dc.subjectremodelingcze
dc.subjectspokojenost zákazníkůcze
dc.subjectzákaznická zkušenostcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectcustomereng
dc.subjectcustomer behavioureng
dc.subjectcustomer experienceeng
dc.subjectcustomer satisfactioneng
dc.subjectmerchandisingeng
dc.subjectremodelingeng
dc.subjectretaileng
dc.subjectstoreeng
dc.titleSpokojenost zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o.cze
dc.titleCustomer satisfaction after remodeling store of the retail company Alůbert Czech republic, ltd.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeZenáhlíková Petra
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam