Spokojenost zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o.
Customer satisfaction after remodeling store of the retail company Alůbert Czech republic, ltd.
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Kristýna Špačková
Vedoucí práce
Králová Petra
Oponent práce
Zenáhlíková Petra
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o. Cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků prodejny po remodelingu (změna vedoucí k modernizaci, zkvalitnění nabídky a zvýšení pohodlí pro zákazníka) prodejní plochy a na základě výsledků navrhnout vhodná řešení pro další prodejny. Teoretická část se zaměřuje na zákazníka a jeho rozdělení, spokojenost zákazníků a její měření, merchandising a jeho zásady v maloobchodním prostředí. Praktická část je zaměřena na konkrétní prodejnu společnosti Albert Česká republika, s.r.o. a na průzkum spokojenosti zákazníků s remodelingem. Na základě výsledků průzkumu jsou navržena doporučení pro další remodelingy nebo pro jinou změnu prodejen v budoucnu. This thesis is focused to customer satisfaction of retail chain Albert Czech republic, s.r.o. after store remodeling. The target of this thesis is to find out level of customer satisfaction after store remodeling (redesign leading to modernization, quality of offered goods improvement and increasing of customer’s comfort) and based on results put forward proper solutions for other stores. Theoretical part is focused to customer, customer’s satisfaction and merchandising in the retail environment. One part is focused on particular store of the company Albert Czech republic, s.r.o. and on survey of customer’s satisfaction with remodeling. Based on results of survey, there are suggested recommendations for other remodelings or for other change of stores in the future.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [842]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Měření zákaznické spokojenosti v autoservisu, vyhodnocování a zobrazování výsledků pro zlepšení kvality služeb
Autor: Martin Srp; Vedoucí práce: Vytlačil Dalibor; Oponent práce: Betlachová Michaela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)Tato diplomová práce se zabývá měřením zákaznické spokojenosti v autoservisu, jejím zobrazením a zpracováním pro zlepšení kvality služeb. Hlavním cílem je formulace doporučení pro jednatele autoservisu k implementaci celého ... -
Budování vztahu se zákazníky
Autor: Jindřich Jäger; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Škorňová Eva
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-06)Předmětem bakalářské práce je přiblížit a vysvětlit oblasti, týkající se budování vztahu se zákazníky. Cílem této práce je prozkoumat současné přístupy k budování vztahů se zákazníky ve vybraných bankovních společnostech ... -
Řízení vztahů se zákazníky vybraného podniku
Autor: Barbora Hartmanová; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)Tématem této práce je řízení vztahů se zákazníky. Cílem je zhodnocení tohoto aspektu ve vybrané firmě, společnosti 4Fresh s.r.o., a případný návrh na jeho vylepšení či zdokonalení. Práce se skládá ze dvou částí, přičemž ...