Zobrazit minimální záznam

Quality Assessment of Selected Mobile Using the Mystery Shopping Metod



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorRichard Ramisch
dc.date.accessioned2020-06-14T10:40:06Z
dc.date.available2020-06-14T10:40:06Z
dc.date.issued2020-06-14
dc.identifierKOS-878590319805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/87943
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je využití marketingové metody Mystery Calling u mobilních operátorů. V teoretické části jsou popisovány jednotlivé kapitoly týkající se jak marketingového výzkumu, tak Mystery Shoppingu samotného. Praktická část je věnována samotnému projektu Mystery Calling, jehož cílem je získat potřebné informace o kvalitě poskytovaných služeb a zaměstnanců na zákaznických podporách vybraného mobilního operátora. Dále porovnat nabízené služby a vystupování pracovníků s konkurencí, zpracovat získané informace a na základě toho poskytnout doporučení na zlepšení.cze
dc.description.abstractThe topic of the bachelor's thesis is the use of marketing method Mystery Calling by mobile operators. The theoretical part includes individual chapters, which are aimed at the marketing research and Mystery Shopping method. The practical part is focused on the Mystery Calling project. The first part of the project is about getting information about quality of offered services and employees on customer lines. The second part is focused on comparing offered services and behaviour of the employees of competing companies. In the last part there is a summary of the research and recommendations for the companies.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectMystery Shoppingcze
dc.subjectMystery Callingcze
dc.subjectfiktivní zákazníkcze
dc.subjectmobilní operátořicze
dc.subjecthodnoticí archcze
dc.subjectsrovnávánícze
dc.subjectdoporučenícze
dc.subjectMarketing researcheng
dc.subjectMystery Shoppingeng
dc.subjectMystery Callingeng
dc.subjectMystery Shoppereng
dc.subjectmobile operatorseng
dc.subjectevaluation scripteng
dc.subjectcomparisoneng
dc.subjectrecommendationeng
dc.titleHodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shoppingcze
dc.titleQuality Assessment of Selected Mobile Using the Mystery Shopping Metodeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeJirkovská Blanka
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam