ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping

Quality Assessment of Selected Mobile Using the Mystery Shopping Metod

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Richard Ramisch
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Jirkovská Blanka
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Tématem bakalářské práce je využití marketingové metody Mystery Calling u mobilních operátorů. V teoretické části jsou popisovány jednotlivé kapitoly týkající se jak marketingového výzkumu, tak Mystery Shoppingu samotného. Praktická část je věnována samotnému projektu Mystery Calling, jehož cílem je získat potřebné informace o kvalitě poskytovaných služeb a zaměstnanců na zákaznických podporách vybraného mobilního operátora. Dále porovnat nabízené služby a vystupování pracovníků s konkurencí, zpracovat získané informace a na základě toho poskytnout doporučení na zlepšení.
 
The topic of the bachelor's thesis is the use of marketing method Mystery Calling by mobile operators. The theoretical part includes individual chapters, which are aimed at the marketing research and Mystery Shopping method. The practical part is focused on the Mystery Calling project. The first part of the project is about getting information about quality of offered services and employees on customer lines. The second part is focused on comparing offered services and behaviour of the employees of competing companies. In the last part there is a summary of the research and recommendations for the companies.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/87943
View/Open
PLNY_TEXT (8.797Mb)
PRILOHA (593.1Kb)
POSUDEK (627.6Kb)
POSUDEK (209.8Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Mystery Shopping v řetězci obchodů BUSHMAN 

    Author: Leština Miroslav; Supervisor: Mynaříková Lenka; Opponent: Stehlíková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce zahrnuje informace o marketingu služeb, popis metody Mystery shopping a proč tuto metodu využívat. Prak-tická část se zabývá provedením ...
  • Mystery calling ve vybraných společnostech 

    Author: Merva Josef; Supervisor: Uličná Štěpánka; Opponent: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
    Cílem bakalářské práce je zhodnocení kvality nabízených služeb zákaznickou podporou pomocí metody mystery calling. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám aktivním a pasivním ...
  • Hodnocení pracovníků v eventové agentuře pomocí metody mystery shopping 

    Author: Marešová Tereza; Supervisor: Mynaříková Lenka; Opponent: Cupal Libor
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
    Práce se zabývá hodnocením zaměstnanců pomocí metody mystery shopping. V teoretické části zahrnuje obecné poznatky o hodnocení pracovníků a konkrétních metodách hodnocení. Dále je zde představen mystery shopping. Praktická ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV