Talent Management As a Competitive Advantage
Talent Management As a Competitive Advantage
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Tamara Tripská
Vedoucí práce
Krejčí Miloš
Oponent práce
Dvořáková Zuzana
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem bakalářské práce je analyzovat využití metod rozvoje mezi velkými podniky a malými a středními podniky s využitím primárního výzkumu a sekundárního výzkumu. K dosažení výsledku musí být proveden výzkum na obou velikostních skupinách podniků. Tato práce se zabývá strategií lidských zdrojů, aby se zjistilo, zda podnik rozvíjí a vzdělává své zaměstnance, které společnost potřebuje, a efektivně se poté zapojují. Jedním z cílů je zajistit, aby si podnik vytvořil konkurenční výhodu vybudováním prostředí účinného lidského kapitálu a potvrdil řízení talentů jako cestu k dosažení cíle společnosti. Výsledkem bakalářské práce je doporučit malým a středním podnikům, které metody rozvoje jim vytvářejí konkurenční výhodu. The aim of the bachelor thesis is to analyse the usage of development methods between large enterprises and small and medium-sized enterprises, with the use of field research and desk research. In order to achieve this recommendation, research must be accomplished on both size groups of enterprises. This thesis deals with human resource strategy, to establish that an enterprise develops and educates their employees, which the company needs and engage efficiently. One of the goal is to ensure that the enterprise develops a competitive advantage by building up an environment of efficient human capital and to confirm talent management as a path to obtain company’s goal. The outcome of the bachelor thesis is, to recommend to small and medium-sized enterprises, which development methods create them a competitive advantage.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [271]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Získávání talentů ve vybraných organizacích
Autor: Magdalena Staschová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-03)Tato bakalářská práce se zabývá talent managementem, převážně se však zaměřuje na podobor získávání talentů. V teoretické části práce je představeno více témat, která jsou relevantní pro získávaní talentů. Jedná se zejména ... -
Recruitment and Talent Acquisition as competitive advantage in ICT sector
Autor: Červený Norbert; Vedoucí práce: Krejčí Miloš; Oponent práce: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)Táto práca sa zaoberá témou Talent Management ako v rovine teoretickej tak aj v rovine praktickej. V práci je rozoberaný úzky okruh konkrétnej špecifikácie talent managementu a to hlavne naberanie zamestnancov, ich ... -
MÚVS - zdroj mladých talentů pro komerční sféru
Autor: Jakub Štorek; Vedoucí práce: Krejčí Miloš; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)Bakalářská práce je zaměřená na marketingový výzkum. Hlavní účel této bakalářské práce je zmapovat spokojenost, preference a kvality studentů Masarykova ústavu vyšších studií. Ke sběru potřebných dat je využita jedna z ...