Zobrazit minimální záznam

A brake system of a passenger rail wagons for speeds up to 200 km/h



dc.contributor.advisorKolář Josef
dc.contributor.authorMichal Kuneš
dc.date.accessioned2019-08-21T22:51:58Z
dc.date.available2019-08-21T22:51:58Z
dc.date.issued2019-08-21
dc.identifierKOS-878877803305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/84711
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá návrhem adhezní elektropneumatické kotoučové brzdy pro osobní kolejový vůz pro rychlost do 200 km/h. Rešerše je zaměřena na popis základních principů brzdění železničních vozidel a porovnání čtyř různých brzdových systémů DAKO, jenž jsou vzájemně porovnány v odlišnostech konceptu konstrukce a popsána funkčnost klíčových komponent brzdového systému. Podle zadaných parametrů brzdového systému DAKO pro osobní kolejový vůz pro rychlost do 200 km/h jsou vypočteny základní parametry kotoučové brzdy při rychločinném zabrzdění vozu na požadované zábrzdné vzdálenosti.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the design of the adhesion electro pneumatic disc brake for passenger rail wagon for speeds up to 200 km/h. The research is focused on a description of basic principles of railway vehicles braking and a comparison of the four different types of DAKO brake systems, which are mutually compared in differences in the construction concept and the functionality of key components of the brake system is described. The basic parameters of the disc brake are calculated according to the set parameters of the DAKO brake system for a passenger rail wagon for speeds of up to 200 km/h, when the vehicle is braked to the required braking distance.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectosobní kolejový vůzcze
dc.subjectbrzdový systémcze
dc.subjectelektropneumatická brzdacze
dc.subjectkotoučová brzdacze
dc.subjectbrzdový kotoučcze
dc.subjectkompaktní brzda DAKOcze
dc.subjectrozváděč DAKO CV1nDcze
dc.subjectbrzdící procentocze
dc.subjectzábrzdná vzdálenostcze
dc.subjectelektromagnetická kolejnicová brzdacze
dc.subjectpassenger rail wagoneng
dc.subjectbrake systemeng
dc.subjectelectropneumatic brakeeng
dc.subjectdisc brakeeng
dc.subjectcompact brake DAKOeng
dc.subjectdistributor DAKO CV1nDeng
dc.subjectbraked weight percentageeng
dc.subjectbraking distanceeng
dc.subjectmagnetic track brakeeng
dc.titleBrzdový systém osobního železničního vozu pro rychlost do 200 km/hcze
dc.titleA brake system of a passenger rail wagons for speeds up to 200 km/heng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereePechar Stanislav
theses.degree.disciplineKonstruování podporované počítačemcze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojírenstvícze


Soubory tohoto záznamu







Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam