Zobrazit minimální záznam

Marketing analysis of Race Bike s.r.o.



dc.contributor.advisorFreiberg František
dc.contributor.authorJan Roškota
dc.date.accessioned2019-06-21T22:52:17Z
dc.date.available2019-06-21T22:52:17Z
dc.date.issued2019-06-21
dc.identifierKOS-780683541605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/83646
dc.description.abstractZaměřením této bakalářské práce je marketingová analýza podniku Race Bike s.r.o., který vyrábí a prodává jízdní kola. Analýza se zaměří na současný stav podniku a jeho okolí, se zaměřením na vývoj trendů v oblasti cyklistiky. Výsledkem marketingové analýzy bude návrh marketingové strategie pro budoucí rozvoj podniku. Navržená marketingová strategie se soustředí na optimalizaci nabízeného zboží a možností propagace podniku.cze
dc.description.abstractThe focus of this bachelor's thesis is a marketing analysis of the enterprise Race Bike s.r.o., which manufactures and sells bicycles. The analysis will concentrate on current state of the enterprise and it's surroundings, with focus on development of trends in cycling. Conclusion of the marketing analysis will be a proposition of a marketing strategy for future development of the enterprise. The proposed marketing strategy will focus on optimization of offered goods and means of promoting the enterprise.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketingová analýzacze
dc.subjecttrhcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectkonkurenční výhodacze
dc.subjectSWOTcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectmarketing analysiseng
dc.subjectmarketeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectcompetitive advantageeng
dc.subjectSWOTeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.titleMarketingová analýza podniku Race Bike s.r.o.cze
dc.titleMarketing analysis of Race Bike s.r.o.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeBartosz Roman
theses.degree.disciplineTechnologie, materiály a ekonomika strojírenstvícze
theses.degree.grantorústav řízení a ekonomiky podnikucze
theses.degree.programmeVýroba a ekonomika ve strojírenstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam