Koncepce seřaďovacích stanic na síti SŽDC
Concept of Marshalling Yards in the SŽDC Network
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Daniel Pilát
Vedoucí práce
Březina Edvard
Oponent práce
Komeštík Michal
Studijní obor
Logistika a řízení dopravních procesůStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
V diplomové práci je zpracována koncepce seřaďovacích stanic v síti SŽDC. Tyto stanice jsou analyzovány a charakterizovány dle infrastrukturní i územní stavby, zařazení v síti a v území a dle výkonů spojených se seřaďovacími pracemi za období posledních čtyř let. Na základě těchto vstupů je vytvořena informační báze a multikriteriální analýza, pomocí které spolu s ostatními apriorními znalostmi jsou stanice zařazeny do tří základních skupin s rozdílnými předpoklady a charakteristickým přístupem z hlediska vývoje železniční sítě v následujícím období. Jsou doporučena opatření s cílem racionalizace infrastruktury seřaďovacích stanic a souvisejících prací. In the thesis, the concept of marshalling yards in the SŽDC network is elaborated. These stations are analyzed and characterized by infrastructure and territorial structure, network and territory inclusion and by the marshalling work over the past four years. Based on these inputs, an information base and multicriterial analysis are created, by which together with other prior knowledge, stations are classified into three basic groups with different assumptions and characteristic approach in terms of rail network development in the following period. Measures to rationalize marshalling yards infrastructure and related work are recommended.
Kolekce
- Diplomové práce - 16117 [200]