Návrh marketingového plánu ve společnosti XY
Marketing Plan Proposal in Company XY
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Veronika Cirnfusová
Supervisor
Pilík Michal
Opponent
Němec Ondřej
Field of study
Projektové řízení inovací v podnikuStudy program
Řízení rozvojových projektůInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem diplomové práce je zpracovat marketingový plán pro vybranou společnost. Tato společnost se zaměřuje na prodej a zprostředkování služeb prostřednictvím internetového obchodu. Teoretická část zkoumá problematiku marketingu včetně specifik v oblasti online marketingu. Praktická část se zaměřuje na tvorbu marketingového plánu. Tato část zahrnuje komplexní analýzu trhu, stanovuje marketingové cíle a následně popisuje jednotlivé kroky akčního plánu. V závěru je uvedeno kompletní shrnutí práce. The aim of this diploma thesis is to prepare a marketing plan for a selected company. This company focuses on the sale and provision of services via an online store. The theoretical part examines marketing issues, including specifics in online marketing. The practical part focuses on creating a marketing plan. This section includes a comprehensive market analysis, sets marketing objectives, and then describes the individual steps of the action plan. In conclusion, a complete work summary is provided.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [884]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...