Zobrazit minimální záznam

Marketing Plan Proposal in Company XY



dc.contributor.advisorPilík Michal
dc.contributor.authorVeronika Cirnfusová
dc.date.accessioned2019-06-11T14:47:21Z
dc.date.available2019-06-11T14:47:21Z
dc.date.issued2019-06-05
dc.identifierKOS-786211094705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82520
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zpracovat marketingový plán pro vybranou společnost. Tato společnost se zaměřuje na prodej a zprostředkování služeb prostřednictvím internetového obchodu. Teoretická část zkoumá problematiku marketingu včetně specifik v oblasti online marketingu. Praktická část se zaměřuje na tvorbu marketingového plánu. Tato část zahrnuje komplexní analýzu trhu, stanovuje marketingové cíle a následně popisuje jednotlivé kroky akčního plánu. V závěru je uvedeno kompletní shrnutí práce.cze
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is to prepare a marketing plan for a selected company. This company focuses on the sale and provision of services via an online store. The theoretical part examines marketing issues, including specifics in online marketing. The practical part focuses on creating a marketing plan. This section includes a comprehensive market analysis, sets marketing objectives, and then describes the individual steps of the action plan. In conclusion, a complete work summary is provided.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingový pláncze
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketing planeng
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjectsituational analysiseng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.titleNávrh marketingového plánu ve společnosti XYcze
dc.titleMarketing Plan Proposal in Company XYeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeNěmec Ondřej
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam