Zobrazit minimální záznam

Evaluating of Marketing Communication of a Small Business Campaign



dc.contributor.advisorKrálová Petra
dc.contributor.authorVendula Bezchlebová
dc.date.accessioned2019-06-11T14:47:18Z
dc.date.available2019-06-11T14:47:18Z
dc.date.issued2019-06-05
dc.identifierKOS-786211093505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82519
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové komunikační kampaně malého podniku XY. Cílem diplomové práce je zhodnotit a navrhnout zefektivnění kampaně a aplikovat návrhy na zlepšení kampaně následující či pro jiné oblasti, ve kterých by mohla firma vynikat. Obsahem práce je teoretická a praktická část. Teoretická část vysvětluje východiska, která byla použita v praktické části. Praktická část obsahuje představení společnosti a její dosavadní strategii. Pro zhodnocení současného stavu byly použity analýzy mikrookolí a makrookolí, a to zejména PESTLE analýza a Porterova analýza modelu pěti sil. Další použitou analýzou v diplomové práci je SWOT analýza. Nejdůležitější částí je vyhodnocení marketingové komunikační kampaně, které obsahuje vyhodnocení použitých komunikačních prostředků a následné zhodnocení, zda byla kampaň úspěšná či nikoliv. Závěr práce se orientuje na jiná doporučení, a to zejména na orientaci na obchodní činnost a zlepšení činností spojené s prezentací firmy XY.cze
dc.description.abstractThe topic of this thesis is the evaluation of a marketing communication campaign of a small enetrprise XY. It is the goal of this thesis to evaluate and propose ways of increasing the efficiency of the campaign and apply these propositions to a future campaign or to other fields, in which the enterprise could excel. The thesis is divided into a practical and theoretical part. The theoretical part explains the solutions used in the practical part. The practical part contains introduction of the company and its previous strategy. The tools used to evaluate the recent state of the enterprise were analysis of the microenvirons and macroenvirons, mainly the PESTLE analysis and Porter's analysis of the five forces. Another anaylsis used in the thesis is the SWOT analysis. The most important part is the assessment of the marketing communication campaign, that contains the evaluation of the communication tools used and the subsequent assessment of whether the campign was successful or not. The conclusion of the thesis adresses other recommendations, mainly concerning commerce activities and improving those activities connected to the XY enterprise's promotion.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectstrategické řízenícze
dc.subjectstrategická analýzacze
dc.subjectstrategické rozhodnutícze
dc.subjectanalýza mikrookolícze
dc.subjectanalýza makrookolícze
dc.subjectSWOTcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectstrategický marketingcze
dc.subjectstrategic managementeng
dc.subjectstrategic analysiseng
dc.subjectstrategic decisioneng
dc.subjectanalysis of microeng
dc.subjectanalysis of macroeng
dc.subjectSWOTeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectstrategic marketingeng
dc.titleZhodnocení marketingové komunikace kampaně malého podnikucze
dc.titleEvaluating of Marketing Communication of a Small Business Campaigneng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeZápotocká Lenka
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam