Zhodnocení marketingové komunikace kampaně malého podniku
Evaluating of Marketing Communication of a Small Business Campaign
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Vendula Bezchlebová
Vedoucí práce
Králová Petra
Oponent práce
Zápotocká Lenka
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové komunikační kampaně malého podniku XY. Cílem diplomové práce je zhodnotit a navrhnout zefektivnění kampaně a aplikovat návrhy na zlepšení kampaně následující či pro jiné oblasti, ve kterých by mohla firma vynikat. Obsahem práce je teoretická a praktická část. Teoretická část vysvětluje východiska, která byla použita v praktické části. Praktická část obsahuje představení společnosti a její dosavadní strategii. Pro zhodnocení současného stavu byly použity analýzy mikrookolí a makrookolí, a to zejména PESTLE analýza a Porterova analýza modelu pěti sil. Další použitou analýzou v diplomové práci je SWOT analýza. Nejdůležitější částí je vyhodnocení marketingové komunikační kampaně, které obsahuje vyhodnocení použitých komunikačních prostředků a následné zhodnocení, zda byla kampaň úspěšná či nikoliv. Závěr práce se orientuje na jiná doporučení, a to zejména na orientaci na obchodní činnost a zlepšení činností spojené s prezentací firmy XY. The topic of this thesis is the evaluation of a marketing communication campaign of a small enetrprise XY. It is the goal of this thesis to evaluate and propose ways of increasing the efficiency of the campaign and apply these propositions to a future campaign or to other fields, in which the enterprise could excel. The thesis is divided into a practical and theoretical part. The theoretical part explains the solutions used in the practical part. The practical part contains introduction of the company and its previous strategy. The tools used to evaluate the recent state of the enterprise were analysis of the microenvirons and macroenvirons, mainly the PESTLE analysis and Porter's analysis of the five forces. Another anaylsis used in the thesis is the SWOT analysis. The most important part is the assessment of the marketing communication campaign, that contains the evaluation of the communication tools used and the subsequent assessment of whether the campign was successful or not. The conclusion of the thesis adresses other recommendations, mainly concerning commerce activities and improving those activities connected to the XY enterprise's promotion.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [895]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...