Řízení vztahů se zákazníky vybraného podniku
Customer Relationship Management of Chosen Campany
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Barbora Hartmanová
Vedoucí práce
Králová Petra
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tématem této práce je řízení vztahů se zákazníky. Cílem je zhodnocení tohoto aspektu ve vybrané firmě, společnosti 4Fresh s.r.o., a případný návrh na jeho vylepšení či zdokonalení. Práce se skládá ze dvou částí, přičemž první popisuje a zkoumá teoretickou stránku tématu, jeho historii a smysl, zatímco druhá se problematice věnuje konkrétně, a sice prostřednictvím zmiňované společnosti 4Fresh s.r.o., jejích produktů, analýzy současného řízení vztahů se zákazníky a návrhy na jeho zlepšení a expertního rozhovoru s jednatelem společnosti. The topic of this thesis is customer relationship management. The aim is to evaluate this aspect in a selected company, 4Fresh s.r.o., and do any suggestions for its improvement or development. This thesis consists of two parts, the first one describes and examines the theoretical side of the topic, its history, and meaning, while the second deals with problematics of the above-mentioned company 4Fresh s.r.o., its products, analysis of current customer relationship management and suggestions for its improvement and an expert interview with the company executive.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [303]