ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Řízení vztahů se zákazníky vybraného podniku

Customer Relationship Management of Chosen Campany

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Barbora Hartmanová
Supervisor
Králová Petra
Opponent
Jílková Petra
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Tématem této práce je řízení vztahů se zákazníky. Cílem je zhodnocení tohoto aspektu ve vybrané firmě, společnosti 4Fresh s.r.o., a případný návrh na jeho vylepšení či zdokonalení. Práce se skládá ze dvou částí, přičemž první popisuje a zkoumá teoretickou stránku tématu, jeho historii a smysl, zatímco druhá se problematice věnuje konkrétně, a sice prostřednictvím zmiňované společnosti 4Fresh s.r.o., jejích produktů, analýzy současného řízení vztahů se zákazníky a návrhy na jeho zlepšení a expertního rozhovoru s jednatelem společnosti.
 
The topic of this thesis is customer relationship management. The aim is to evaluate this aspect in a selected company, 4Fresh s.r.o., and do any suggestions for its improvement or development. This thesis consists of two parts, the first one describes and examines the theoretical side of the topic, its history, and meaning, while the second deals with problematics of the above-mentioned company 4Fresh s.r.o., its products, analysis of current customer relationship management and suggestions for its improvement and an expert interview with the company executive.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/82457
View/Open
PLNY_TEXT (2.973Mb)
PRILOHA (1.571Mb)
POSUDEK (96.05Kb)
POSUDEK (638.7Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV