Zobrazit minimální záznam

Customer Relationship Management of Chosen Campany



dc.contributor.advisorKrálová Petra
dc.contributor.authorBarbora Hartmanová
dc.date.accessioned2019-06-11T14:46:02Z
dc.date.available2019-06-11T14:46:02Z
dc.date.issued2019-06-08
dc.identifierKOS-780131081405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82457
dc.description.abstractTématem této práce je řízení vztahů se zákazníky. Cílem je zhodnocení tohoto aspektu ve vybrané firmě, společnosti 4Fresh s.r.o., a případný návrh na jeho vylepšení či zdokonalení. Práce se skládá ze dvou částí, přičemž první popisuje a zkoumá teoretickou stránku tématu, jeho historii a smysl, zatímco druhá se problematice věnuje konkrétně, a sice prostřednictvím zmiňované společnosti 4Fresh s.r.o., jejích produktů, analýzy současného řízení vztahů se zákazníky a návrhy na jeho zlepšení a expertního rozhovoru s jednatelem společnosti.cze
dc.description.abstractThe topic of this thesis is customer relationship management. The aim is to evaluate this aspect in a selected company, 4Fresh s.r.o., and do any suggestions for its improvement or development. This thesis consists of two parts, the first one describes and examines the theoretical side of the topic, its history, and meaning, while the second deals with problematics of the above-mentioned company 4Fresh s.r.o., its products, analysis of current customer relationship management and suggestions for its improvement and an expert interview with the company executive.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectCRMcze
dc.subjectŘízení vztahů se zákazníkycze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjecthodnota zákazníkacze
dc.subjectsegmentacecze
dc.subjecttargetingcze
dc.subjectCRMeng
dc.subjectCustomer Relationship Managementeng
dc.subjectCustomereng
dc.subjectCustomer Valueeng
dc.subjectSegmentationeng
dc.subjectTargetingeng
dc.titleŘízení vztahů se zákazníky vybraného podnikucze
dc.titleCustomer Relationship Management of Chosen Campanyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam