Zobrazit minimální záznam

Application of the Mystery Shopping in Selected Company



dc.contributor.advisorEmrová Lenka
dc.contributor.authorKateřina Kratochvílová
dc.date.accessioned2019-06-11T14:45:48Z
dc.date.available2019-06-11T14:45:48Z
dc.date.issued2019-06-07
dc.identifierKOS-780131040505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82449
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je pomocí metody Mystery Shopping zhodnotit kvalitu poskytovaných služeb ve vybrané společnosti, identifikovat případné nedostatky a navrhnout opatření k jejich odstranění. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsán marketingový výzkum, možnosti jeho realizace, zdroje dat, metody sběru primárních dat, proces marketingového výzkumu a část je věnována metodě Mystery Shopping. Praktická část obsahuje stanovení cíle výzkumu, metodiku a samotnou realizaci výzkumu. Následně jsou zpracována a vyhodnocena získaná data, zodpovězeny výzkumné otázky, včetně navržení řešení ke zlepšení.cze
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to evaluate the quality of selected services using Mystery Shopping methods, identify possible shortcomings and propose measures to eliminate them. The bachelor thesis is divided into two parts. The theoretical information includes marketing research, possibilities of its realization, data sources, methods of primary data collection, marketing research process. The practical part contains the determination of research objectives, methodology and realization of research. Subsequently, data are processed that relate to data obtained from data relating to research questions, including the proposed improvement solution.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMystery Shoppingcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectkvalitativní výzkumcze
dc.subjecthodnocení služebcze
dc.subjectfiktivní zákazníkcze
dc.subjectMystery Shopping;eng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectquality researcheng
dc.subjectevaluation of serviceseng
dc.subjectMystery Shoppereng
dc.titleVyužití metody Mystery Shopping ve vybrané společnosticze
dc.titleApplication of the Mystery Shopping in Selected Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeMynaříková Lenka
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam