Zobrazit minimální záznam

Suggestion Marketing Campaign



dc.contributor.advisorJirkovská Blanka
dc.contributor.authorTomáš Roztočil
dc.date.accessioned2019-06-11T14:45:18Z
dc.date.available2019-06-11T14:45:18Z
dc.date.issued2019-06-05
dc.identifierKOS-780130984905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82423
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je návrh marketingové kampaně pro společnost IDSYS, která se zabývá distribucí identifikačních produktů. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje popis vybraných témat z marketingu, reklamy, marketingové komunikace a tvorby reklamní kampaně. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové činnosti společnosti IDSYS a následně návrh marketingových kampaní pro jednotlivé online komunikační kanály, které společnost využívá. Závěr praktické části obsahuje analýzu dotazníku ohledně spokojenosti zákazníků s novým e-shopem.cze
dc.description.abstractThe topic of the bachelor thesis is the proposal of a marketing campaign for IDSYS company which deals with the distribution of identification products. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains a description of selected topics from marketing, advertising, marketing communication and creation of a marketing campaign. The practical part is focused on the analysis of the company's marketing activities and then proposal of the marketing campaigns for individual online marketing tools used by the company. The end of the practical part contains an analysis of the questionnaire regarding customer satisfaction with the new e-shop.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketingová kampaňcze
dc.subjectkomunikační strategiecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectwebové stránkycze
dc.subjecte-shopcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectmarketing campaigneng
dc.subjectcommunication strategyeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectadver-tisingeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjectwebsiteeng
dc.subjecte-shopeng
dc.titleNávrh marketingové kampaněcze
dc.titleSuggestion Marketing Campaigneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠtědroň Bohumír
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam