Zobrazit minimální záznam

Mystery Shopping in the Selected Industry



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorKarolina Šebánková
dc.date.accessioned2019-06-11T14:45:01Z
dc.date.available2019-06-11T14:45:01Z
dc.date.issued2019-06-07
dc.identifierKOS-780130765305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82412
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zhodnocení poskytovaných služeb v hotelnictví pomocí metody Mystery Shopping. Dílčím cílem je zhodnocení současného stavu segmentu ekohotelů v Praze. Podle zjištěných nedostatků pomocí metody Mystery Shopping u vybraných hotelů navrhnout řešení. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části je uveden marketingový a komunikační mix, Mystery Shopping a zelený hotel. V praktické části jsou stanoveny cíle výzkumu a výzkumné otázky, dále je v praktické části rozebrán scénář a záznamový dokument pro výzkumníka. Praktická část zahrnuje samotnou realizaci a vyhodnocení výzkumu a návrhy na zlepšení kvality poskytovaných služeb.cze
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is to evaluate the services provided in the hotel industry using the Mystery Shopping method. A partial aim is to evaluate the current state of the eco-hotels segment in Prague. According to the identified shortcomings suggest a solution. The bachelor thesis is divided into the theoretical part and the practical part. In the theoretical part there is mentioned marketing and communication mix, Mystery Shopping and green hotel. In the practical part there are set the research objectives and research questions, the practical part analyzes the scenario and the record document for the researcher. The practical part includes the realization and evaluation of the research and proposals for improving the quality of the services provided.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectEcohotelcze
dc.subjecthotelcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectMystery Shoppercze
dc.subjectMystery Shoppingcze
dc.subjectvýzkumníkcze
dc.subjectCommunication Mixeng
dc.subjectEcohoteleng
dc.subjectHoteleng
dc.subjectMarketing Mixeng
dc.subjectMystery Shoppereng
dc.subjectMystery Shoppingeng
dc.subjectResearchereng
dc.titleMystery Shopping ve vybraném odvětvícze
dc.titleMystery Shopping in the Selected Industryeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKrálová Petra
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam