Zobrazit minimální záznam

Technical analysis and proposal of e-mail marketing system



dc.contributor.advisorNáplava Pavel
dc.contributor.authorMarek Vočadlo
dc.date.accessioned2019-06-11T14:43:23Z
dc.date.available2019-06-11T14:43:23Z
dc.date.issued2019-06-06
dc.identifierKOS-773337253305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82335
dc.description.abstractObsahem bakalářské práce je technická analýza e-mailového marketingu a návrh systému pro jeho podporu. Práce zahrnuje základní informace o marketingu a poté více rozvádí jednu jeho konkrétní formu, e-mail marketing. E-mail marketing popisuje od samotného zacátku, kdy byl poslán první e-mail, až do technického stavu v jakém je dnes. Dále jsou v práci popsány a navzájem srovnány profesionální systémy, které se dnes pro podporu e-mail marketing využívají. Na základě techto kapitol práce obsahuje vlastní návrh systému a jeho vyhodnocení. Poslední kapitola je věnována moderním trendům a budoucnosti e-mail marketingu.cze
dc.description.abstractThe content of this bachelor thesis are a technical analysis of e-mail marketing and a programme scheme for its support. The work includes basic information about marketing and subsequently elaborates on its single specific form, e-mail marketing. It describes e-mail marketing from its commencement when the first e-mail was sent and it analyses how the form technically developed over the years to the state it is in nowadays. The following part details on and compares professional systems that are being used for e-mail marketing support today. Based on these chapters the work offers its own system scheme and its evaluation. The last chapter focuses on modern trends and the future of e-mail marketing.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectpřímý marketingcze
dc.subjecte-mail marketingcze
dc.subjecte-mailcze
dc.subjecte-mailová kampaňcze
dc.subjectspamcze
dc.subjectnewslettercze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectdirect marketingeng
dc.subjecte-mail marketingeng
dc.subjecte-maileng
dc.subjecte-mail campaigneng
dc.subjectspameng
dc.subjectnewslettereng
dc.titleTechnická analýza e-mailového marketingu a návrh systému pro jeho podporucze
dc.titleTechnical analysis and proposal of e-mail marketing systemeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeViták Martin
theses.degree.grantorkatedra počítačůcze
theses.degree.programmeSoftwarové inženýrství a technologiecze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam