E-mail marketing, chatboti, push notifikace a jejich vzájemné propojení
E-mail Marketing, Chatbots, Push Notifications and Their Interconnection
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Růžička Marek
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Vondruška Pavel
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Obsahem diplomové práce je analýza současných možností e-mail marketingu, chatbotů a webových push notifikací a jejich využití v marketingovém mixu. Toho je docíleno pomocí analýzy nástrojů, které jsou dnes na trhu a jejich testováním. Zároveň je navrženo automatizované propojení těchto nástrojů za účelem zvýšení tržeb a konverzního poměru elektronického obchodu. V pilotním projektu jsou vy-brané nástroje implementovány a jsou v nich nastaveny automatizované kampaně. Je popsáno, jak se nástroje vzájemně propojují a jak se tím základní marketingové kampaně vylepšují. Výsledkem je zvýšení konverzního poměru i tržeb a vysoká návratnost investice. Elektronický obchod má navíc do budoucna konkurenční výhodu a řadu možností, jak využívat nové marketingové kanály. The Diploma Thesis deals with analysis of the current possibilities of E-mail Market-ing, Chatbots, Web Push Notifications and their use in Marketing Mix. This is achived by analyzing the tools, which are currently on the market. At the same time, an au-tomated mutal interconnections of these tools is proposed to increase sales and conversion rate of e-commerce store. In the pilot project, selected tools are imple-mented and automated campaigns are set up. Also, tools are interconnected for im-proving basic marketing campaigns. The result is an increase of conversion rate, revenue and a high return on invest-ment. In addition, E-commerce store also have competitive advantage and number of op-tions for using new marketing channels.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [895]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...