Internetový marketing vybrané společnosti
Internet Marketing of the Selected Company
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Daniela Vepryk
Vedoucí práce
Štědroň Bohumír
Oponent práce
Kaiser Jiří
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Táto bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem a jeho nástroji. Cílem práce je provedení analýzy nástrojů internetového marketingu ve vybrané společ-nosti a vypracování návrhu ke zlepšení celkové online komunikace. Celá práce je pak rozdělená na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se věnuje základním marketingovým pojmům a následně vysvětlu-je pojem internetový marketing a detailněji popisuje jeho nástroje. Praktická část vychází z teoretického základu a představuje základní informace o vybrané spo-lečnosti DaBOSS Corporation s.r.o. Dále je v této části provedená analýza konku-rence a analýza využívaných nástrojů. Hlavním přínosem této práce je vytvoření doporučení využití jednotlivých nástrojů online marketingu k dosažení vytyčených cílů společnosti. This Bachelor thesis deals with internet marketing and its tools. The aim of the work is to analyse internet marketing tools in the selected company and develop a proposal to improve overall online communication. The whole work is then di-vided into two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part deals with basic marketing concepts and subsequently explains the concept of internet marketing and describes its tools in more detail. The practical part is based on a theoretical basis and represents basic information about the chosen company DaBOSS Corporation s.r.o. Then there is the competition analysis and the analysis of the tools used. The main benefit of this work is the creation of recom-mendations on the use of individual online marketing tools to achieve the com-pany's stated goals.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [623]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...