Technická analýza e-mailového marketingu a návrh systému pro jeho podporu
Technical analysis and proposal of e-mail marketing system
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Marek Vočadlo
Vedoucí práce
Náplava Pavel
Oponent práce
Viták Martin
Studijní program
Softwarové inženýrství a technologieInstituce přidělující hodnost
katedra počítačůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Obsahem bakalářské práce je technická analýza e-mailového marketingu a návrh systému pro jeho podporu. Práce zahrnuje základní informace o marketingu a poté více rozvádí jednu jeho konkrétní formu, e-mail marketing. E-mail marketing popisuje od samotného zacátku, kdy byl poslán první e-mail, až do technického stavu v jakém je dnes. Dále jsou v práci popsány a navzájem srovnány profesionální systémy, které se dnes pro podporu e-mail marketing využívají. Na základě techto kapitol práce obsahuje vlastní návrh systému a jeho vyhodnocení. Poslední kapitola je věnována moderním trendům a budoucnosti e-mail marketingu. The content of this bachelor thesis are a technical analysis of e-mail marketing and a programme scheme for its support. The work includes basic information about marketing and subsequently elaborates on its single specific form, e-mail marketing. It describes e-mail marketing from its commencement when the first e-mail was sent and it analyses how the form technically developed over the years to the state it is in nowadays. The following part details on and compares professional systems that are being used for e-mail marketing support today. Based on these chapters the work offers its own system scheme and its evaluation. The last chapter focuses on modern trends and the future of e-mail marketing.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13136 [1124]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Internetový marketing vybrané společnosti
Autor: Daniela Vepryk; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Kaiser Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)Táto bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem a jeho nástroji. Cílem práce je provedení analýzy nástrojů internetového marketingu ve vybrané společ-nosti a vypracování návrhu ke zlepšení celkové online komunikace. ... -
E-mail marketing, chatboti, push notifikace a jejich vzájemné propojení
Autor: Růžička Marek; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Vondruška Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-16)Obsahem diplomové práce je analýza současných možností e-mail marketingu, chatbotů a webových push notifikací a jejich využití v marketingovém mixu. Toho je docíleno pomocí analýzy nástrojů, které jsou dnes na trhu a jejich ... -
Online marketing společnosti Empire CZ
Autor: Trumpich Daniel; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Šíbl Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-18)Cílem diplomové práce je zhodnocení dosavadní marketingové komunikace společnosti Empire CZ a analýza využití jednotlivých nástrojů, které jsou na internetu k dispozici. Práce se zabývá webovými stránkami společnosti jako ...