ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav řízení dopravních procesů a logistiky (ukončeno 30.08.2013)
  • Bakalářské práce - 16117
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav řízení dopravních procesů a logistiky (ukončeno 30.08.2013)
  • Bakalářské práce - 16117
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza úrovně časové koordinace veřejné hromadné dopravy v Třebíči

Analysis of Public Transport Time Coordination in Třebíč

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Novák Aleš
Vedoucí práce
Teichmann Dušan
Oponent práce
Kozel Petr
Studijní obor
Logistika a řízení dopravních procesů
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Instituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravy
Obhájeno
2018-09-11



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá přestupními vazbami systému městské hromadné dopravy (MHD) v Třebíči. Jsou popsány příčiny jejich vzniku, omezující podmínky a současný stav provozu. Byl vytvořen matematický model, jenž koresponduje s nynější situací MHD. Pomocí optimalizačního softwaru Xpress-IVE je s modelem experimentováno. Cílem je minimalizovat celkovou časovou ztrátu cestujících, kteří přestupují mezi jednotlivými spoji v centrálním přestupním uzlu a navrhnout úpravy, jež povedou k lepším výsledkům.
 
This bachelor thesis deal with transfer linkages in the system of public transport in Třebíč. The transfer linkages, limiting conditions and current state are described in this document. Also the mathematical model of present situation of public transport in Třebíč was created. The optimization software Xpress-IVE is used for the experiment with created model. The aim of this work is to minimize total temporal loss transferring passengers between individual connections in central transfer hub and propose the adjustment to better results.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/80040
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (4.262Mb)
POSUDEK (465.0Kb)
POSUDEK (638.1Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 16117 [265]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV