Analýza úrovně časové koordinace veřejné hromadné dopravy v Třebíči
Analysis of Public Transport Time Coordination in Třebíč
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Novák Aleš
Supervisor
Teichmann Dušan
Opponent
Kozel Petr
Field of study
Logistika a řízení dopravních procesůStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav logistiky a managementu dopravyDefended
2018-09-11Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá přestupními vazbami systému městské hromadné dopravy (MHD) v Třebíči. Jsou popsány příčiny jejich vzniku, omezující podmínky a současný stav provozu. Byl vytvořen matematický model, jenž koresponduje s nynější situací MHD. Pomocí optimalizačního softwaru Xpress-IVE je s modelem experimentováno. Cílem je minimalizovat celkovou časovou ztrátu cestujících, kteří přestupují mezi jednotlivými spoji v centrálním přestupním uzlu a navrhnout úpravy, jež povedou k lepším výsledkům. This bachelor thesis deal with transfer linkages in the system of public transport in Třebíč. The transfer linkages, limiting conditions and current state are described in this document. Also the mathematical model of present situation of public transport in Třebíč was created. The optimization software Xpress-IVE is used for the experiment with created model. The aim of this work is to minimize total temporal loss transferring passengers between individual connections in central transfer hub and propose the adjustment to better results.
Collections
- Bakalářské práce - 16117 [237]