Zobrazit minimální záznam

E-mail Marketing, Chatbots, Push Notifications and Their Interconnection



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorRůžička Marek
dc.date.accessioned2018-06-19T22:05:25Z
dc.date.available2018-06-19T22:05:25Z
dc.date.issued2018-06-16
dc.identifierKOS-780409366105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/77124
dc.description.abstractObsahem diplomové práce je analýza současných možností e-mail marketingu, chatbotů a webových push notifikací a jejich využití v marketingovém mixu. Toho je docíleno pomocí analýzy nástrojů, které jsou dnes na trhu a jejich testováním. Zároveň je navrženo automatizované propojení těchto nástrojů za účelem zvýšení tržeb a konverzního poměru elektronického obchodu. V pilotním projektu jsou vy-brané nástroje implementovány a jsou v nich nastaveny automatizované kampaně. Je popsáno, jak se nástroje vzájemně propojují a jak se tím základní marketingové kampaně vylepšují. Výsledkem je zvýšení konverzního poměru i tržeb a vysoká návratnost investice. Elektronický obchod má navíc do budoucna konkurenční výhodu a řadu možností, jak využívat nové marketingové kanály.cze
dc.description.abstractThe Diploma Thesis deals with analysis of the current possibilities of E-mail Market-ing, Chatbots, Web Push Notifications and their use in Marketing Mix. This is achived by analyzing the tools, which are currently on the market. At the same time, an au-tomated mutal interconnections of these tools is proposed to increase sales and conversion rate of e-commerce store. In the pilot project, selected tools are imple-mented and automated campaigns are set up. Also, tools are interconnected for im-proving basic marketing campaigns. The result is an increase of conversion rate, revenue and a high return on invest-ment. In addition, E-commerce store also have competitive advantage and number of op-tions for using new marketing channels.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectE-mail marketing,push notifikace,chatboti,online marketing,marketingový mix,automatizacecze
dc.subjectE-mail marketing,Push Notification,Chatbots,Online Marketing,Marketing Mix,automatizationeng
dc.titleE-mail marketing, chatboti, push notifikace a jejich vzájemné propojenícze
dc.titleE-mail Marketing, Chatbots, Push Notifications and Their Interconnectioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeVondruška Pavel
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam