Využití PPC reklamy ke zvýšení prodeje internetového obchodu
Use of PPC Advertising to Increase Sales of E-shop
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Berková Jolana
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Matíková Barbora
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíObhájeno
2018-06-18Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití PPC reklamy ke zvýšení prodeje vybraného internetového obchodu. Teoretická část diplomové práce se zabývá vymezením internetového marketingu a internetové reklamy. Dále je teoretická část zaměřena na definování PPC reklamy, zá-kladních pojmů s ní spojené a druhy PPC kampaní. Také je zde přestavena struktura PPC kampaně a základní metriky pro její vyhodnocování a optimalizaci. Praktická část vychá-zí z části teoretické. Na základě analýzy výchozího stavu PPC kampaní vybrané společ-nosti jsou zjištěny nedostatky a následně navrhnuty kampaně nové. Hlavním přínosem práce je implementace těchto nových kampaní s dosažení zvýšení prodeje internetové-ho obchodu. This diploma thesis is focused on usage of PPC advertising to increase sales of selected e-shop. The teoretical part of this diploma thesis deals with the definition of internet marketing and internet advertising. The next part of thesis is focused on the definition of PPC ad-vertising, the basic terms associated with it and the types of PPC campaigns. There is introduced a structure of the PPC campaign and basic metrics for its evaluation and op-timalization. In the practical part, the thesis deals with the analysis of the initial state of PPC campaigns of a selected company. On this basis, shortcomings are identified and new campaigns are suggested. The main benefit of the thesis is the implementation of newly suggested campaigns to increase the sales of the selected e-shop.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [895]