Zobrazit minimální záznam

Personnel Marketing in the Company xy, a.s.



dc.contributor.advisorŠikýř Martin
dc.contributor.authorŠpačková Kristýna
dc.date.accessioned2018-06-19T22:00:02Z
dc.date.available2018-06-19T22:00:02Z
dc.date.issued2018-06-15
dc.identifierKOS-695600130005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76930
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá personálním marketingem společnosti xy, a.s. Cílem je prozkoumat a posoudit využívání personálního marketingu ve společnosti, určit možné nedostatky a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část popisuje obecné fungování personálního marketingu ve vybraných personálních činnostech. Praktická část se zaměřuje na tyto činnosti u vybrané společnosti, kde je popsán personální marketing společnosti xy, a.s. Následně je provedeno výzkumné šetření, na základě kterého, byly uvedeny nedostatky a doporučení pro společnost.cze
dc.description.abstractThis Bachelor's thesis deals with the personnel marketing of the company xy, a.s. The aim of the thesis is to examine and evaluate the usage of the personnel marketing in particular company, to point out possible drawbacks and to suggest appropriate solutions. The theoretical part describes the general function of personnel marketing in selected human resources activities. The practical part focuses on these activities describing personnel marketing of the company xy, a.s. Afterwards, an exploratory survey was carried out to identify drawbacks and recommendations for the company.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPersonální marketing,marketingový mix,plánování,získávání,výběr,adaptace,hodnocení,odměňování,vzdělávání,péče o pracovníkycze
dc.subjectPersonnel marketing,marketing mix,planning,recruitment,selection,adaptation,assessment,remuneration,education,care of employeeseng
dc.titlePersonální marketing ve společnosti xy, a.s.cze
dc.titlePersonnel Marketing in the Company xy, a.s.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeBednářová Lenka
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam