Zobrazit minimální záznam

Employer Branding in Conseq IM



dc.contributor.advisorJohnová Radka
dc.contributor.authorKulíšková Veronika
dc.date.accessioned2018-06-08T08:02:32Z
dc.date.available2018-06-08T08:02:32Z
dc.date.issued2018-06-08
dc.identifierKOS-695600078705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76340
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání značky zaměstnavatele externě a interně ve společnosti Conseq IM. Cílem teoretické části je na základě nastudované literatury a online článků vysvětlit a popsat problematiku brandingu a náboru, analyzovat trh, rozebrat podnikatelskou strategii a popsat marketingové trendy. Cílem praktické části je analyzovat vnímání značky zaměstnavatele jejími zaměstnanci. Mimo dotazníkový průzkum mezi zaměstnanci je praktická část zaměřena i na průzkum sociálních sítí. Závěr práce je věnován zhodnocení dotazníku a sociálních sítí a poté jsou navrženy vhodné kroky do budoucna vedoucí ke zlepšení vnímání značky.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on the analysis of the perception of the employer's brand externally and internally at Conseq IM. The aim of the theoretical part is according to literature and online articles to describe and explain the issues of branding and recruitment, to analyse the market, to go into entrepreneurial strategy and to describe the trends of marketing. The goals of the practical part is to analyse the perception of the employer's brand by its employees. Apart from a questionnaire survey among employees, the practical part is also focused on social networking. The conclusion of the thesis is devoted to evaluation of the questionnaire and social networks and consequently proposed appropriate steps in the future leading to improvement of perception of the brand.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectEmployer branding,značka zaměstnavatele,značka,nábor,dotazníkcze
dc.subjectEmployer branding,brand,questionnaire,recruitmenteng
dc.titleEmployer branding v podniku Conseq IMcze
dc.titleEmployer Branding in Conseq IMeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeŠimonová Klára
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam