ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Diplomové práce - 16121
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Diplomové práce - 16121
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Design značky jako součást marketingové strategie leteckých společností

Brand Design as the Part of the Airlines Marketing Strategy

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Tilšar Martin
Vedoucí práce
Endrizalová Eva
Oponent práce
Melníková Lucia
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravy
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Instituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravy



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tématem této práce je vizuální identita a budování značky v kontextu letecké dopravy. Vedle obecně uplatnitelných definic je poukazováno na výjimky a charakteristické oblasti přímo spojené s leteckou dopravou. Věnuje se pravidlům typografie, teorii barev, tvorbě loga, podobám uniforem posádek a designu nátěru letadel. Každá z těchto oblastí je popsána a analyzována a to jak z hlediska historického vývoje, tak současného stavu. Dále jsou posuzovány vazby mezi složkami vizuální identity. Součástí práce je i manuál aktivního přístupu k tvorbě a udržování značky leteckého dopravce, který má sloužit při změně vizuální identity nebo jakékoli její části.
 
This thesis is about visual identity and branding in context of an air transportation. It points out especially the exceptions and speciallities connected to an airline. It brings information about typography, theory of colours, logos, crew uniforms' style and design of aircraft livery. Each of these parts has been analyzed from historical and even contemporary point of view. It also describes the bindings among these parts. The key part of this thesis is the manual of active making and sustaining brand which should be used while changing a visual identity or some of its parts.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/70471
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.852Mb)
POSUDEK (1.011Mb)
POSUDEK (222.7Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 16121 [562]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV