Branding města Rychnov nad Kněžnou
Branding of the city Rychnov nad Kněžnou
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Michaličková Barbora
Vedoucí práce
Štěpánek Petr
Oponent práce
Havránek Jan
Studijní obor
Řízení regionálních projektůStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení veřejné správy a regionálních studiíObhájeno
2017-09-21Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce s názvem Branding města Rychnov nad Kněžnou pojednává o analýze města Rychnov nad Kněžnou z pohledu city brandingu, analyzuje hodnotu a případný potenciálu městské značky a následně představuje konkrétní návrhy v rámci marketingových nástrojů pro její budování. Začátek práce se věnuje teoriím obecného pojetí brandingu, následně je představen branding v rámci územních celků. Praktická část práce obsahuje obecnou analýzu města Rychnov nad Kněžnou, metoda benchmarkingu porovnává město Rychnov nad Kněžnou s vybranými referenčními městy a to jak v oblasti reálných dispozic tak mediálního obrazu. Poslední částí práce je návrh marketingových nástrojů s ohledem na definovaný positioning. This diploma thesis about "Branding of the city Rychnov nad Kněžnou" deals with analysis of Rychnov nad Kněžnou city from the view of city branding approach, analysis the value of the brand and its potential and then introduces specific proposals of marketing tools for its building. The beginning of this thesis talks about theory of branding in general, then it introduces branding related to territories. The practical part of this thesis contains general analysis of Rychnov nad Kněžnou city, the benchmarking method compares Rychnov nad Kněžnou city with chosen reference cities in the area of real dispositions so the medial image. The last part of this thesis is the proposal of marketing tools which refer to defined positioning.
Kolekce
- Diplomové práce - 32165 [112]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Budování regionálně a sektorově limitované značky v B2C
Autor: Daniela Brücknerová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)Bakalářská práce se zabývá tématem z oblasti marketingu. V teoretické části popi-suje vybraný sektor a nástroje brand managementu využitelné pro budování značky na lokálně a sektorově omezeném trhu B2C. V praktické části ... -
Design značky jako součást marketingové strategie leteckých společností
Autor: Tilšar Martin; Vedoucí práce: Endrizalová Eva; Oponent práce: Melníková Lucia
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)Tématem této práce je vizuální identita a budování značky v kontextu letecké dopravy. Vedle obecně uplatnitelných definic je poukazováno na výjimky a charakteristické oblasti přímo spojené s leteckou dopravou. Věnuje se ... -
Image značky a jej komunikácia skrz sociálne siete
Autor: Gabriela Tomčíková; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Plzáková Lucie
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Hlavným cieľom tejto práce je analýza image vybranej značky a jej komunikácia skrz so-ciálne siete. K dosiahnutiu tohto cieľa predchádzalo stanovenie profilu značky, zahŕňa-júci vznik, dôvod vzniku a smer značky a hodnotenie ...