Zobrazit minimální záznam

Design and Evaluation of a Marketing Campaign for FK Ústí nad Labem



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorDoubek Petr
dc.date.accessioned2018-06-07T10:23:16Z
dc.date.available2018-06-07T10:23:16Z
dc.date.issued2018-06-07
dc.identifierKOS-597600685505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76094
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá návrhem marketingové kampaně pro akciovou společnost FK Ústí nad Labem. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části bakalářská práce popisuje sportovní marketing, marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje a také se zaměřuje na marketingovou kampaň. V praktické části bakalářská práce představuje FK Ústí nad Labem, a. s. a navrhuje vhodnou marketingovou kampaň, která dostane fotbalový klub Ústí nad Labem do povědomí širší veřejnosti a přiláká nové potencionální fanoušky klubu.cze
dc.description.abstractThe Bachelor thesis deals with the proposal of a marketing campaign for the joint stock company FK Ústí nad Labem. The bachelor thesis is divided into two parts. In the theoretical part the bachelor thesis describes sport marketing, marketing mix and its individual tools and also focuses on the marketing campaign. In the practi-cal part it present FK Ústí nad Labem plc. and suggests a suitable marketing cam-paign, which will get the football club Ústí nad Labem into the awareness of the wider public and attract new potential fans of the club.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectFK Ústí nad Labem,komunikační mix,marketing,marketingová kampaň,marketing služebcze
dc.subjectFK Ústí nad Labem,communication mix,marketing,marketing campaign,marketing serviceseng
dc.titleNávrh a vyhodnocení marketingové kampaně pro FK Ústí nad Labemcze
dc.titleDesign and Evaluation of a Marketing Campaign for FK Ústí nad Labemeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeMynaříková Lenka
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam