Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pro FK Ústí nad Labem
Design and Evaluation of a Marketing Campaign for FK Ústí nad Labem
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Doubek Petr
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Mynaříková Lenka
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové kampaně pro akciovou společnost FK Ústí nad Labem. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části bakalářská práce popisuje sportovní marketing, marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje a také se zaměřuje na marketingovou kampaň. V praktické části bakalářská práce představuje FK Ústí nad Labem, a. s. a navrhuje vhodnou marketingovou kampaň, která dostane fotbalový klub Ústí nad Labem do povědomí širší veřejnosti a přiláká nové potencionální fanoušky klubu. The Bachelor thesis deals with the proposal of a marketing campaign for the joint stock company FK Ústí nad Labem. The bachelor thesis is divided into two parts. In the theoretical part the bachelor thesis describes sport marketing, marketing mix and its individual tools and also focuses on the marketing campaign. In the practi-cal part it present FK Ústí nad Labem plc. and suggests a suitable marketing cam-paign, which will get the football club Ústí nad Labem into the awareness of the wider public and attract new potential fans of the club.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [614]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...