Zobrazit minimální záznam

Virtual Banking Branch - Client Service Simplification with Online Banking



dc.contributor.advisorKrejčí Pavel
dc.contributor.authorKrupková Andrea
dc.date.accessioned2018-01-25T21:36:46Z
dc.date.available2018-01-25T21:36:46Z
dc.date.issued2018-01-10
dc.identifierKOS-695599652705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/73975
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na analýzu současného přístupu klientů k bance a jejich vnímání a komunikaci s bankou pomocí různých kanálů. V teoretické části jsou popsány trendy v bankovnictví pro budoucí roky a v čem spočívá návrh produktu či služby založené na Human-Centered Design. V praktické části je poté provedena analýza nejčastějších klientských scénářů pro návštěvu pobočky a pro využití mobilního a internetového bankovnictví a také úroveň adopce online kanálů u vybrané bankovní společnosti. Dále jsou zde uvedeny klíčové faktory ovlivňující rozhodnutí klienta, který kanál si zvolí pro interakci s bankou. Poté je popsán model Virtuální pobočky a její hlavní znaky, které byly definovány na zákledě Human-Centred metody. Na konec jsou vybrány tři scénáře, které nejsou vhodně realizovány v současných online kanálech a navrženy možné optimalizace jejich realizace včetně odhadu ekonomického dopadu implementace změn.cze
dc.description.abstractThe master thesis is focused on the analysis of the current approach of clients to the bank and their perception and communication with the bank through various channels. The theoretical part describes banking trends for future years and explains Human-Centered Design approach to design products or services based on real user requirements. The practical part analyzes the most frequent client scenarios for visiting bank branches and for using mobile and internet banking. Moreover, the level of adoption online channels at a selected bank company is analyzed. In the practical part, there are also key factors described, that are affecting the client's decision, which channel they choose to interact with the bank. Based on the Human-Centered Design, the Virtual Branch model is defined and its main features are then explained. At the end, three scenarios are selected that are not appropriately implemented in current online channels, and their possible optimization is proposed, including an estimate of the economic impact.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectBankovnictví,bankovní klienti,Human-Centered Design,inovace,online bankovnictví,internetové bankovnictví,mobilní bankovnictví,virtuální pobočka,online službycze
dc.subjectBanking,Banking clients,Human-Centered Design,Innovation,Online Banking,Internet Banking,Mobile Banking,Virtual Branch,Online Serviceseng
dc.titleVirtuální bankovní pobočka - zjednodušení klientského servisu díky online bankovnictvícze
dc.titleVirtual Banking Branch - Client Service Simplification with Online Bankingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeMalý Jan
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam