Virtuální bankovní pobočka - zjednodušení klientského servisu díky online bankovnictví
Virtual Banking Branch - Client Service Simplification with Online Banking
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Krupková Andrea
Vedoucí práce
Krejčí Pavel
Oponent práce
Malý Jan
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce je zaměřena na analýzu současného přístupu klientů k bance a jejich vnímání a komunikaci s bankou pomocí různých kanálů. V teoretické části jsou popsány trendy v bankovnictví pro budoucí roky a v čem spočívá návrh produktu či služby založené na Human-Centered Design. V praktické části je poté provedena analýza nejčastějších klientských scénářů pro návštěvu pobočky a pro využití mobilního a internetového bankovnictví a také úroveň adopce online kanálů u vybrané bankovní společnosti. Dále jsou zde uvedeny klíčové faktory ovlivňující rozhodnutí klienta, který kanál si zvolí pro interakci s bankou. Poté je popsán model Virtuální pobočky a její hlavní znaky, které byly definovány na zákledě Human-Centred metody. Na konec jsou vybrány tři scénáře, které nejsou vhodně realizovány v současných online kanálech a navrženy možné optimalizace jejich realizace včetně odhadu ekonomického dopadu implementace změn. The master thesis is focused on the analysis of the current approach of clients to the bank and their perception and communication with the bank through various channels. The theoretical part describes banking trends for future years and explains Human-Centered Design approach to design products or services based on real user requirements. The practical part analyzes the most frequent client scenarios for visiting bank branches and for using mobile and internet banking. Moreover, the level of adoption online channels at a selected bank company is analyzed. In the practical part, there are also key factors described, that are affecting the client's decision, which channel they choose to interact with the bank. Based on the Human-Centered Design, the Virtual Branch model is defined and its main features are then explained. At the end, three scenarios are selected that are not appropriately implemented in current online channels, and their possible optimization is proposed, including an estimate of the economic impact.
Kolekce
- Diplomové práce - 18102 [942]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI - protipožární dveře s.r.o.
Autor: Zörkler Jakub; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Čekalová Jaroslava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-05)Cílem této bakalářské práce je návrh online komunikační kampaně pro společnost PPI - protipožární dveře s.r.o., která vyrábí, kromě jiných produktů, ojedinělé protipožární dveře s provětráváním. Na základě analýzy pilotního ... -
Online marketingová komunikace v eventové agentuře
Autor: Kristýna Zahradníčková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Benešová Klára
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-21)Diplomová práce se věnuje tématu online marketingové komunikace eventové agentury Party Rebels. Teoretická část obsahuje teoretická východiska pro zvolené téma. Detailně se věnuje pojmům, jako jsou: online marketing, online ... -
Marketing ve finančním poradenství
Autor: Marie Ortová; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v oblasti finančního poradenství, s důrazem na využití internetového marketingu k získávání nových klientů a spolupracovníků. Teoretická část práce definuje klíčové ...