Zobrazit minimální záznam

Event marketing and Management in Particular Company



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorPalivcová Nikola
dc.date.accessioned2018-01-25T21:35:12Z
dc.date.available2018-01-25T21:35:12Z
dc.date.issued2018-01-12
dc.identifierKOS-597600888405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/73915
dc.description.abstractEvent marketing je velmi efektivním a v současnosti často využívaným nástrojem moderního marketingu. Pro kvalitní a prosperující podnik je klíčem k úspěchu nejen pro získání a udržení si zákazníka, ale také udržení stávajících zaměstnanců. Předmětem bakalářské práce "Event marketing a management vybraného podniku" je popis a analýza event marketingové strategie jednoho nejmenovaného podniku. První část bakalářské práce se zabývá teoretickým základem podloženým literární a webovou rešerší. Druhá část bakalářské práce je zaměřena na popis podniku a analýzu doposud realizovaných akcí včetně následných doporučení na vylepšení a návrh nové event marketingové kampaně.cze
dc.description.abstractEvent marketing is very effective and frequently used modern marketing tool. For a high-quality and prosperous business is the key to access not just to acquire and retain customer but also to retain existing employees. The subjekt of the bachelor thesis "Event Marketing and Management in Particular Company" is the description and analysis of the event marketing strategy of one unnamed business. The first part of the bachelor thesis deals with a theoretical basis based on literary and online research. The second part of the bachelor thesis focuses on the description of the company and the analysis of the events implemented so far including subsequent recommendations for improvement and design of a new event marketing campaign.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectEvent,event marketing a management,komunikační mix,management,marketing,marketingová komunikace,marketingový mix,online marketingcze
dc.subjectEvent,Event Marketing and Management,Communication Mix,Management,Marketing,Marketing Communication,Marketing Mix,Online Marketingeng
dc.titleEvent marketing a management vybraného podnikucze
dc.titleEvent marketing and Management in Particular Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereePetřeková Veronika
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam