ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Event marketing ve vybrané společnosti

Event Marketing in a Selected Company

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Ngomy Stránská
Vedoucí práce
Cupalová Soňa
Oponent práce
Nováková Lenka
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut ekonomických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce zaměřená na event marketing je zpracována do dvou části, teoretické a praktické. V teoretické části se zabývá marketingem obecně, event marketingem obecně a v neposlední řadě realizací event marketingu. Popisuje základní pilíře k realizaci úspěšného eventu. V praktické části se práce zaměřuje na event marketing ve firmě EEZY Events & Education. Významnou část praktické části tvoří odborný kongres Setkání 4 krajů. Reflektováním organizace odborného kongresu ředitelem a hosty odborného kongresu se zjistí, zda byl kongres úspěšný a jaké změny musí případně provést pro zkvalitnění dalšího ročníku kongresu.
 
The bachelor thesis focused on event marketing is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with marketing in general, event marketing in particular, and ultimately the implementation of event marketing. It describes the fundamental pillars for the successful realization of an event. In the practical part, the thesis focuses on event marketing within the company EEZY Events & Education. A significant portion of the practical section consists of the professional congress "Setkání 4 krajů". By reflecting on the organization of the professional congress by the director and the congress attendees, it will be determined whether the congress was successful and what changes, if any, need to be made to enhance the quality of future editions of the congress.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/117395
Zobrazit/otevřít
PRILOHA (1.617Mb)
POSUDEK (227.5Kb)
POSUDEK (258.7Kb)
PLNY_TEXT (1.192Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32163 [625]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Event marketing a management vybraného podniku 

    Autor: Palivcová Nikola; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Petřeková Veronika
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-12)
    Event marketing je velmi efektivním a v současnosti často využívaným nástrojem moderního marketingu. Pro kvalitní a prosperující podnik je klíčem k úspěchu nejen pro získání a udržení si zákazníka, ale také udržení stávajících ...
  • Event marketingový plán prémiového produktu společnosti. 

    Autor: Mesteková Sylva; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Dudová Zuzana
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-17)
    Diplomová práce se zabývá oblastí event marketingu a cílem práce je navržení event marketingového plánu vybrané značky společnosti Jan Becher Pernod Ricard a.s. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky ...
  • Online marketingová komunikace v eventové agentuře 

    Autor: Kristýna Zahradníčková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Benešová Klára
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-21)
    Diplomová práce se věnuje tématu online marketingové komunikace eventové agentury Party Rebels. Teoretická část obsahuje teoretická východiska pro zvolené téma. Detailně se věnuje pojmům, jako jsou: online marketing, online ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV