ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Economic Studies
  • Bachelor Theses - 32163
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Economic Studies
  • Bachelor Theses - 32163
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Event marketing a management vybraného podniku

Event marketing and Management in Particular Company

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Palivcová Nikola
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Petřeková Veronika
Field of study
Personální management v průmyslových podnicích
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
oddělení ekonomických studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Event marketing je velmi efektivním a v současnosti často využívaným nástrojem moderního marketingu. Pro kvalitní a prosperující podnik je klíčem k úspěchu nejen pro získání a udržení si zákazníka, ale také udržení stávajících zaměstnanců. Předmětem bakalářské práce "Event marketing a management vybraného podniku" je popis a analýza event marketingové strategie jednoho nejmenovaného podniku. První část bakalářské práce se zabývá teoretickým základem podloženým literární a webovou rešerší. Druhá část bakalářské práce je zaměřena na popis podniku a analýzu doposud realizovaných akcí včetně následných doporučení na vylepšení a návrh nové event marketingové kampaně.
 
Event marketing is very effective and frequently used modern marketing tool. For a high-quality and prosperous business is the key to access not just to acquire and retain customer but also to retain existing employees. The subjekt of the bachelor thesis "Event Marketing and Management in Particular Company" is the description and analysis of the event marketing strategy of one unnamed business. The first part of the bachelor thesis deals with a theoretical basis based on literary and online research. The second part of the bachelor thesis focuses on the description of the company and the analysis of the events implemented so far including subsequent recommendations for improvement and design of a new event marketing campaign.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/73915
View/Open
PLNY_TEXT (1.426Mb)
PRILOHA (227.2Kb)
POSUDEK (831.9Kb)
POSUDEK (621.0Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32163 [669]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Event management 

    Author: Hybešová Pavla; Supervisor: Mynaříková Lenka; Opponent: Škorňová Eva
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na Event management, který se v poslední době velmi rozšířil do business oblasti. Přínosem této práce je vyobrazení všeho podstatného v rámci zajištění kvalitního eventu. V praktické části ...
  • Event marketing ve vybrané společnosti 

    Author: Ngomy Stránská; Supervisor: Cupalová Soňa; Opponent: Nováková Lenka
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-31)
    Bakalářská práce zaměřená na event marketing je zpracována do dvou části, teoretické a praktické. V teoretické části se zabývá marketingem obecně, event marketingem obecně a v neposlední řadě realizací event marketingu. ...
  • Studie proveditelnos: sportovního eventu X-Trial 

    Author: Tereza Neubergová; Supervisor: Vytlačil Dalibor; Opponent: Sadílek Tomáš
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-09-07)
    Tato diplomová práce se zabývá studií proveditelnosti sportovního eventu X-Trial. Trial se řadí mezi motocyklové sporty. Cílem diplomové práce je vypracování studie proveditelnosti a zhodnocení realizovatelnosti a ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV