ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav řízení a ekonomiky podniku
  • Diplomové práce - 12138
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav řízení a ekonomiky podniku
  • Diplomové práce - 12138
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uvedení nového výrobku na trh

New product introduction on market

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Němec Petr
Vedoucí práce
Žáček Vladimír
Oponent práce
Brdek Vladimír
Studijní obor
Řízení a ekonomika podniku
Studijní program
Strojní inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav řízení a ekonomiky podniku
Obhájeno
2017-09-06



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem této diplomové práce je návrh marketingového mixu a marketingové strategie pro vstup nového produktu na trh. Diplomová práce bude sloužit firmě PONTI Kunčí s.r.o. jako návod při zavádění nového produktu "mobilní dílna" na trh. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení pojmů z oboru marketingu, které souvisejí s tématem práce a které jsou dále použity v praktické části práce. Praktická část práce se skládá z představení produktu a firmy, analýzy firmy, prostředí a trhu a samotného návrhu marketingového plánu pro zavedení konkrétního produktu na trh, včetně výběru marketingové strategie a tvorby marketingového mixu. Součástí je také doporučení pro implementaci.
 
The main object of this diploma thesis is suggestion of marketing mix and marketing strategy for new product introduction on market. Diploma thesis will serve as a guide for company PONTI Kunčí s.r.o. to introduct a new product "mobile workshop" on market. Theoretical part of the paper is aimed on explaining the terms from marketing, which are related with this thesis's topic and which are further used in a practical part. Practical part consists of introduction of the company and the product, market and company analysis and the suggestion of the marketing plan for new product introduction itself, including creation of marketing mix and marketing strategy choice. It also includes recommendation for implementation
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/73349
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.776Mb)
POSUDEK (991.7Kb)
POSUDEK (583.5Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 12138 [177]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

    Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
  • Personální management 

    Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV