Uvedení nového výrobku na trh
New product introduction on market
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Němec Petr
Supervisor
Žáček Vladimír
Opponent
Brdek Vladimír
Field of study
Řízení a ekonomika podnikuStudy program
Strojní inženýrstvíInstitutions assigning rank
ústav řízení a ekonomiky podnikuDefended
2017-09-06Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této diplomové práce je návrh marketingového mixu a marketingové strategie pro vstup nového produktu na trh. Diplomová práce bude sloužit firmě PONTI Kunčí s.r.o. jako návod při zavádění nového produktu "mobilní dílna" na trh. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení pojmů z oboru marketingu, které souvisejí s tématem práce a které jsou dále použity v praktické části práce. Praktická část práce se skládá z představení produktu a firmy, analýzy firmy, prostředí a trhu a samotného návrhu marketingového plánu pro zavedení konkrétního produktu na trh, včetně výběru marketingové strategie a tvorby marketingového mixu. Součástí je také doporučení pro implementaci. The main object of this diploma thesis is suggestion of marketing mix and marketing strategy for new product introduction on market. Diploma thesis will serve as a guide for company PONTI Kunčí s.r.o. to introduct a new product "mobile workshop" on market. Theoretical part of the paper is aimed on explaining the terms from marketing, which are related with this thesis's topic and which are further used in a practical part. Practical part consists of introduction of the company and the product, market and company analysis and the suggestion of the marketing plan for new product introduction itself, including creation of marketing mix and marketing strategy choice. It also includes recommendation for implementation
Collections
- Diplomové práce - 12138 [177]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...