Získávání zaměstnanců ve společnosti 2N Telekomunikace a.s.
Recruitment of Employees in 2N Telekomunikace a.s.
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Stejskal Oldřich
Vedoucí práce
Šimonová Klára
Oponent práce
Csicsová Adéla
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíObhájeno
2017-09-18Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této práce je prozkoumání "klasickych i moderních" metod získávání zaměstnanců za účelem zvyšení počtu kvalitních uchazečů o nabízené volné pozice. Zároveň zanalyzovat náborové metody společnosti 2N Telekomunikace a.s. a navrhnout zlepšení, která pomohou získat nejvhodnější zaměstnance. Metody využívané společností 2N Telekomunikace a.s. jsou hodnoceny pomocí grafu získanych zaměstnanců za stanovené období a pomocí nákladovych ukazatelů. Vzhledem k vysledkům šetření bylo navrhnuto několik možností, jak zlepšit náborové strategie, které mohou pomoci i jinym společnostem. The goal of this theses is research of "classic and modern" recruitment methods to raise interest of quality candidates. Also, to analyse recruitment methods of 2N Telecommunication a.s. company and suggest innovations to help recruiting the fittest employees. Recruitment methods used by 2N Telecommunications a.s. company are evaluated by two main indicators. By a graph of recruited employees and by cost indicators. Because of results, it was suggested a few options to improve recruitment strategy. These options also could help other companies in recruitment.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [623]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Návrh procesu náboru studentů pro mezinárodní studijní programy české univerzity
Autor: Michal Severa; Vedoucí práce: Zralý Martin; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-09)Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zmapovat oblast mezinárodního náboru studentů na české univerzitě a poznatky konfrontovat s postupem mezinárodního náboru studentů na univerzitách v zahraničí. Cílem praktické ... -
Komunikační strategie zaměstnavatele jako součást personálního marketingu ve firmě
Autor: Schmied Pavel; Vedoucí práce: Tureckiová Michaela; Oponent práce: Gangurová Veronika
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-05)Bakalářská práce se zaměřuje na využití personálního marketingu při tvorbě komunikační strategie za účelem získání vhodných kandidátů na pozici "Product application specialist". V první části jsou definovány teoretická ... -
Plánování a realizace procesu rekrutace lidských zdrojů v rámci Armády České republiky
Autor: Poláček Jaroslav; Vedoucí práce: Halaška Jiří; Oponent práce: Košner Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)Náplní této práce bude analýza plánování a realizace procesu získávání nových vojáků z povolání. Cílem práce bude analyzovat výchozí podmínky, možnosti, úskalí a výslednost procesu rekrutace v AČR. V teoretické části budou ...