Zobrazit minimální záznam

Supply marketing in healtcare facilities



dc.contributor.advisorBorovský Juraj
dc.contributor.authorRadostová Edita
dc.date.accessioned2017-07-09T12:56:06Z
dc.date.available2017-07-09T12:56:06Z
dc.date.issued2010-06-11
dc.identifierKOS-175842762705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/71302
dc.description.abstractPojem marketing je v současné době skloňován ve všech pádech, avšak často je chápán pouze jako jeden z prodejních nástrojů. Aby mohla organizace poskytovat své služby dalším subjektům, musí vystupovat nejen v roli prodejce, ale i v pozici nakupujícího. Tato práce popisuje souvislost marketingu a nákupu v oblasti zdravotnictví. Cílem je posoudit možnosti využití nákupních poolů jako jedné z metod marketingově orientovaného nákupu. Dalším úkolem je sestavit model nákupního marketingu pro konkrétní zdravotnické zařízení v ČR. Výstupem práce je návrh centrální agentury - správce nákupních poolů spotřebního materiálu, jejíž úplné využití v rámci ČR může v případě nákupů injekčních stříkaček a jehel přinést roční úsporu téměř 22 milionů Kč.cze
dc.description.abstractNowadays marketing concept is used in many cases, but it is often conceptualized only as one of the sales tools. The organization has to act in the role of buyer to provide its services to the others, not only act the role of seller. This paper describes the relationship of marketing and supplying in health care facilities. The aim is to look at supplying pools as a marketingoriented method of supplying. Next aim is to construct the model of supply marketing for a specific health care facility in Czech Republic. The output of this paper is the concept of central agency - manager purchasing supplying pools, whose full use in the Czech Republic can generate in the case of syringes and needles annual savings of nearly 22 million CZK.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectnákupní marketing,nákup,nákupní pool,model nákupního marketingucze
dc.subjectsupply marketing,purchase,supplying pool,supply marketing modeleng
dc.titleNákupní marketing v zdravotnickém zařízenícze
dc.titleSupply marketing in healtcare facilitieseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2010-06-24
dc.contributor.refereeZlámal Jaroslav
theses.degree.disciplineSystémová integrace procesů ve zdravotnictvícze
theses.degree.grantorkatedra biomedicínské technikycze
theses.degree.programmeBiomedicínská a klinická technikacze


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam