Nákupní marketing v zdravotnickém zařízení
Supply marketing in healtcare facilities
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Radostová Edita
Vedoucí práce
Borovský Juraj
Oponent práce
Zlámal Jaroslav
Studijní obor
Systémová integrace procesů ve zdravotnictvíStudijní program
Biomedicínská a klinická technikaInstituce přidělující hodnost
katedra biomedicínské technikyObhájeno
2010-06-24Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Pojem marketing je v současné době skloňován ve všech pádech, avšak často je chápán pouze jako jeden z prodejních nástrojů. Aby mohla organizace poskytovat své služby dalším subjektům, musí vystupovat nejen v roli prodejce, ale i v pozici nakupujícího. Tato práce popisuje souvislost marketingu a nákupu v oblasti zdravotnictví. Cílem je posoudit možnosti využití nákupních poolů jako jedné z metod marketingově orientovaného nákupu. Dalším úkolem je sestavit model nákupního marketingu pro konkrétní zdravotnické zařízení v ČR. Výstupem práce je návrh centrální agentury - správce nákupních poolů spotřebního materiálu, jejíž úplné využití v rámci ČR může v případě nákupů injekčních stříkaček a jehel přinést roční úsporu téměř 22 milionů Kč. Nowadays marketing concept is used in many cases, but it is often conceptualized only as one of the sales tools. The organization has to act in the role of buyer to provide its services to the others, not only act the role of seller. This paper describes the relationship of marketing and supplying in health care facilities. The aim is to look at supplying pools as a marketingoriented method of supplying. Next aim is to construct the model of supply marketing for a specific health care facility in Czech Republic. The output of this paper is the concept of central agency - manager purchasing supplying pools, whose full use in the Czech Republic can generate in the case of syringes and needles annual savings of nearly 22 million CZK.
Kolekce
- Diplomové práce - 17110 [1011]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...