Návrh konstrukčního řešení dálničního nadjezdu s nevýhodným poměrem délek polí
The structure design of highway overpass with unfavourable span length ratio
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Nedvěd Michael
Vedoucí práce
Vráblík Lukáš
Oponent práce
Heřman Jakub
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce s názvem "Návrh konstrukčního řešení dálničního nadjezdu s nevýhodným poměrem délek polí" se zabývá analýzou problémů vznikajících při návrhu dálničních nadjezdů s nevýhodným poměrem polí. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. Obsahem první z nich je teoretická část a vymezení pojmů, které s problematikou úzce souvisí. Druhou částí práce je část praktická, která je řeší 4 varianty poměru polí. This Bachelor's thesis "The structure design of highway overpass with unfavourable span length ratio" deals with analysis of highway overpass problems due to unfavourable span length ratio. The thesis consists of two main parts. The contain of the first part is theoretical work and definition of terms, which closely relate to the problem. The second part is a practical, which is aimed at problems arising from span length ratio.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11133 [584]