Návrh konstrukčního řešení dálničního nadjezdu s nevýhodným poměrem délek polí
The structure design of highway overpass with unfavourable span length ratio
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Nedvěd Michael
Supervisor
Vráblík Lukáš
Opponent
Heřman Jakub
Field of study
Konstrukce a dopravní stavbyStudy program
Stavební inženýrstvíInstitutions assigning rank
katedra betonových a zděných konstrukcíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce s názvem "Návrh konstrukčního řešení dálničního nadjezdu s nevýhodným poměrem délek polí" se zabývá analýzou problémů vznikajících při návrhu dálničních nadjezdů s nevýhodným poměrem polí. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. Obsahem první z nich je teoretická část a vymezení pojmů, které s problematikou úzce souvisí. Druhou částí práce je část praktická, která je řeší 4 varianty poměru polí. This Bachelor's thesis "The structure design of highway overpass with unfavourable span length ratio" deals with analysis of highway overpass problems due to unfavourable span length ratio. The thesis consists of two main parts. The contain of the first part is theoretical work and definition of terms, which closely relate to the problem. The second part is a practical, which is aimed at problems arising from span length ratio.
Collections
- Bakalářské práce - 11133 [560]