Zobrazit minimální záznam

Communication strategy of selected transport companies



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorZadáková Kristýna
dc.date.accessioned2017-06-07T16:19:29Z
dc.date.available2017-06-07T16:19:29Z
dc.date.issued2017-05-03
dc.identifierKOS-695600100005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/70394
dc.description.abstractTato práce se zabývá vymezením pojmu komunikační strategie a jeho rolí v marketingu. Teoretická část práce popisuje nejprve marketing jako takový a všechny jeho fáze včetně komunikace. Dále jsou dopodrobna popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jejich využití. Praktická část popisuje dvě společnosti, kterými jsou DPD a XY a jejich komunikační strategii. Tyto dvě přepravní společnosti a jejich komunikační strategie je následně porovnávána na základě komparativní analýzy, což je cílem celé práce. Na závěr práce je návrh na zlepšení pro obě společnosti.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with the definition of communication strategy and its role in marketing. The theoretical part describes marketing and related stages, including communication. It also describes all tools of communication in detail and their application. The practical part describes the communication strategy of two transport companies, DPD and XY. These companies and their communication strategy are compared by a comparative analysis, which is the aim of the work. The conclusion of this thesis is a proposal on how the two companies can improve their communication strategy.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingový mix, komunikační mix, reklama, internetový marketing, public relations, komunikační strategiecze
dc.subjectMarketing mix, communication mix, advertisement, internet marketing, public relations, communication strategyeng
dc.titleKomunikační strategie vybraných přepravních společnostícze
dc.titleCommunication strategy of selected transport companieseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeČervinková Tereza
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam