ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikační strategie vybraných přepravních společností

Communication strategy of selected transport companies

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Zadáková Kristýna
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Červinková Tereza
Field of study
Projektové řízení inovací v podniku
Study program
Řízení rozvojových projektů
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato práce se zabývá vymezením pojmu komunikační strategie a jeho rolí v marketingu. Teoretická část práce popisuje nejprve marketing jako takový a všechny jeho fáze včetně komunikace. Dále jsou dopodrobna popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jejich využití. Praktická část popisuje dvě společnosti, kterými jsou DPD a XY a jejich komunikační strategii. Tyto dvě přepravní společnosti a jejich komunikační strategie je následně porovnávána na základě komparativní analýzy, což je cílem celé práce. Na závěr práce je návrh na zlepšení pro obě společnosti.
 
This thesis deals with the definition of communication strategy and its role in marketing. The theoretical part describes marketing and related stages, including communication. It also describes all tools of communication in detail and their application. The practical part describes the communication strategy of two transport companies, DPD and XY. These companies and their communication strategy are compared by a comparative analysis, which is the aim of the work. The conclusion of this thesis is a proposal on how the two companies can improve their communication strategy.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/70394
View/Open
PLNY_TEXT (1.453Mb)
POSUDEK (491.3Kb)
POSUDEK (549.9Kb)
PRILOHA (230.5Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 32116 [933]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV