Zobrazit minimální záznam

Corporate Identity of Selected Company



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorVainholdová Gabriela
dc.date.accessioned2017-06-07T16:19:27Z
dc.date.available2017-06-07T16:19:27Z
dc.date.issued2017-05-16
dc.identifierKOS-695600099305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/70393
dc.description.abstractDiplomová práce "Corporate Identity vybrané společnosti" na základě rešerše literatury popisuje práci s Public Relations, firemní identitu a její jednotlivé složky, které jsou firemní kultura, komunikace, design a produkt. Praktická část se zabývá firemní identitou společnosti SAP a pomocí dotazníkového šetření zjišťuje povědomí o společnosti SAP v České republice. Cílem diplomové práce je analýza současného stavu Corporate Identity ve společnosti SAP a návrh na její zlepšení.cze
dc.description.abstractMaster's thesis "Corporate Identity of Selected Company" based on literature review describes Public Relations, Corporate Identity and its components as corporate culture, communication, design and product. The practical part deals with Corporate Identity of SAP and through a questionnaire survey identifies the awareness of SAP in Czech Republic. The aim of this thesis is to analyse the current state of Corporate Identity in SAP and suggest steps towards its improvement.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectfiremní identita, image, public relations, firemní kultura, firemní komunikace, design, pro-dukt, společenská odpovědnost firemcze
dc.subjectcorporate identity, image, public relations, corporate culture, corporate communication, de-sign, product, corporate social responsibilityeng
dc.titleCorporate Identity vybrané společnosticze
dc.titleCorporate Identity of Selected Companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeDražilová Veronika
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam