Plán marketingové komunikace IT společnosti zaměřený na propagaci osobních počítačů
Marketing communication plan IT company focused on promotion of personal computers
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Schmied Pavel
Supervisor
Joudalová Barbora
Opponent
Urbík Jan
Field of study
Projektové řízení inovací v podnikuStudy program
Řízení rozvojových projektůInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zaměřuje na principy a postup sestavení marketingového komunikačního mixu pro specifický produkt. V první části jsou definovány teoretická východiska této problematiky a předpoklady pro sestavení marketingového komunikačního plánu. Druhá část se věnuje analýze výchozí situace ve firmě. Analyzována byla data poskytnutá společností, pro níž byl komunikační mix zpracováván a dále na základě informací dalších subjektů specializujících se na tuto oblast. The diploma thesis focuses on the principles and procedure of compiling of a marketing communication mix for a specific product. The first part defines the theoretical basis of this issue and prerequisites for compiling a marketing communication plan. The second part deals with the analysis of the current situation in the company. The analysis is based on the data provided by the company for which the communication mix was processed and further based on information from other entities specializing in this area.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [895]